Mé nedokonalé fotografie

vysaka

Pohled z Vyšehradu

Fotografie0019

Křižovatky

Fotografie0022

Letošní jaro

pampel

I takovou podobu můžou mít pampelišky

bus

Doostřeno, u nás na konečné.

Pro ty, kteří přeci jen nepřečtou:

Ukončete agresivní nástup

a zběsilý výstup.

Troufni si pustit všechny holky sednout.

Obraz0022

Bude pršet. Že by byl takový vítr, až ohýbá osvětlení?🙂

Obraz003

Příroda to nevzdá, sprejeři, ani beton ji neudolají…

Můžete si uložit odkaz příspěvku mezi své oblíbené záložky.

20 thoughts on “Mé nedokonalé fotografie

  1. Nadi, fotky vůbec nejsou nedokonalé. Všechny se mi moc líbí, malá princezna s věnečkem z pampelišek, pohledy na Prahu. A ta poslední fotka je vážně moc hezká.

  2. Tak teď jsem si lámala hlavu, jak to, že můj komentář je anonymní a už jsem na to přišla. Čistila jsem PC a tím pádem se mi vymazala celá historie, tedy i moje adresa u komentářů. Ach jo, to jsem celá já.😦

  3. Nedokonalé samozřejmě, kvalita fotek kulhá, jde spíše o příběh a i ten někdy kulhá🙂, ale mně se fotky docela líbí🙂
    Děkuji, Katko, Evi a Pavle.

  4. Mě se tvé fotky moc líbí.🙂 Pohled z Vyšehradu, holčička s pampeliškovým věnečkem, ohnuté osvětlení😀, a poslední s čekankou je parádní.

    • Helenko, u tohoto řidiče je všechno možné. Moc se mi to líbí. Zvětši, ještě doostři a použij jako téma úvahy. Tobě něco takového jde. Nápisy opravdu nemají chybku. Co to, co to? Nový ředitel DP něco takto trendy a vtipného dovolí? Pro označení autobusu zrovna tohoto řidiče je to jedinečné. Na co jsou jakási jména, co mají kamioňáci! Práskl tam tento nápis a je jedinečný. Nebo to má víc šoférů? Líbí se mi to…

  5. Šprýmařko, tvoje fotky jsou senzační. Praha s Vltavou je jak z pohlednice a tak můžu pokračovat až do konce.😉 Nápisy na dveřích autobusu jsou vtipné a trefné, jasný důkaz toho, že i vychovávat se dá s humorem.😀

  6. Téda, vy pražáci tam máte ale frmol na té obloze. To je mnohem složitější křižovatka, než ten kruhový objezd dole. A je moc dobře, že i v dnešní uspěchané, moderní době touží malé holčičky po klasickém věnečku z pampelišek. Fotky jsou pěkné.

  7. Fotečky jsou moc pěkné! Pampelišková víla se mi líbí, moc jí to sluší. A modravé kytičky na poslední fotce taky dokazují, že příroda je mocná čarodějka a jen tak něco ji neskolí.
    Zachyceny pěkné momenty. Ten nápis na autobuse mě pobavil – je to oficiální nápis? Nebo recese nějakých studentů?
    Ještě se omlouvám za neznalost, ale na té první fotce – co je to za předmět? Připadá mi to jako ozdobená skruž, ale zdá se, že to má nějaký význam.

  8. Naďo, víš, že já mám ke všemu nějaký komentáře, chci jen podotknout, že na těch fotkách není nic nedokonalého. Ta první, pohled z Vyšehradu mi připomíná jednu příhodu, kterou jsem tam způsobil moji hubou, a sice někdy v roce 1999. To jsem se tam na Vyšehradě procházel a tam v rohu na zdech byla skupinka puberťáckých rockařů, vlasy černé, obličeje bíle natřené a svými nástroji se snažili způsobit zemětřesení 9.0 na Richter scale. Já se k nim přiblížím a ptám se , jestli tam už hrajou od jedenáctýho století. Kluci zmlkli,podívali se na sebe, pak na mně, pak zase na sebe a pak se zeptali hlasem, jakým se oslovují ti největší blbci: „Proč se ptáte, pane?“ A já na to, že mi vždycky bylo divný, proč ten Horymír radši s koněm skočil do Vltavy a uháněl k Neumětelům. Jenomže chyba lávky. Po tomto duchaplném výroku jsem uháněl já, ale ne přes zeď. Našel jsem útočiště v jedné restauraci.

    • Za toto ti píšu 1*****! Tak jsem se nezasmála už – pět minut…
      Líná huba, holé neštěstí. Ale zde to chtělo zase rychlé tlapky – a hospodu. Díky za humorno…

  9. Také si říkám, kde jsi vzala to slovo „nedokonalé“…. mně se fotky líbí!🙂 Zvláště ta poslední. Kontrast, který teď můžeme vidět téměř všude… ale je alespoň vidět, že příroda se opravdu jen tak nevzdá! A to je dobře!😉

  10. Nápisy na autobusech byly autentické, byla to reklama na MIlku (vpravo dole pod nápisy) a určitě to platilo i nás starší holky. Talíř na fotu pohled z Vyšehradu, označuje (nápisy) místa, na která z tohoto koutu Vyšehradu hledíme. Honzo, s tebou musí být legrace, když takto provokuješ🙂
    Fotky jsou: 1. – z fotoaparátu, 2. z dotykáče, 3. z dotykáče, 4., 5., 6., 7., ze starého mobilu nedotykáče 🙂.
    Děkuji za Vaše milé komentáře.

  11. Mně se fotky také moc líbí, pak také ty vtipné nápisy na autobuse, jen aby to byla pravda, že? Ale nejkrásnější je ta víla s tím krásným věnečkem! Ten nádherný úsměv!

Napsat komentář

