Konec české babičky

A je to tu, jedna jistá česká babička sbalila svůj raneček, dala do něj maturitní vysvědčení, rodný list, snubní prstýnek, co jí byl už malý, občanku a pas, pár rodinných fotografií, mobil, nejméně sedmero kvalitních spoďárků pro první čas nepohody, kosmetickou taštičku, plavky, ručník a deku, parfém od Christiana Diora Dolce Vita, debetní kartu, založila si úvěr u Cetelem na nákup notebooku, aby se tak úplně neodpojila od světa, zrušila své weby a prostě šla.

Kam šla? To nikdo neví. Možná utekla s cirkusem, možná se nalodila na zámořskou loď jako černý pasažér, možná se dala na cestu kolem světa, nebo se zkrátka vydala vlakem do světa jak ta Babeta, co šla už dávno do světa, či utekla s boxerem v.v., nebo ji jakýsi zloděj ukradl kabelku, uřezal jí uši (ano té kabelce:-)) a po dobrém ji znásilnil.

Taky se mohla výhodně vdát za náboženského cvoka do Alabamy, ale nejspíš to bude všechno jinak, jak ji už známe.

Zkrátka, ať se to bere z kterékoliv strany a jak to bude asi psát Blesk jako sólokapra, je to konec jedné české babičky na webu denikceskebabicky. Mějte se bájo, budu Vás navštěvovat jako strašidlo.

Hasta-Luego_3_1327933307

Můžete si uložit odkaz příspěvku mezi své oblíbené záložky.

37 thoughts on “Konec české babičky

  1. Co? To… ne! Proč? Tohle nám přeci nemůžeš udělat… Nu, dobře… můžeš, ale stejně! Ani nevíš, jaká je to škoda! Jak se mi bude stýskat po Tvých článcích…. prosím, řekni, že je to žert!? Pevně věřím a doufám, že se skutečně někde „zjevíš jako ta nová bytost!“
    Ale dobře. Máš-li k tomu nějaké pádné důvody, musíme je respektovat. Ale i tak ještě jednou pronesu, škoda! Přeji Ti tedy, ať se Ti i nadále daří a ať se máš co nejlépe (viz koneckonců můj předchozí komentář)😉

  2. Takové strašidlo si vždycky nechám líbit!🙂 Ať je to útěk s cirkusem nebo do Alabamy, držím moc palce, ať cesty nejen vedou, ale i dovedou. Víš, Naďo, já nevěřím v definitivní konce, tím spíš v konce českých babiček, o kterých píšou takové blábolníky jako Blesk. Věřím jen v nové začátky a rád na jeden takový připíjím🙂. A budu se dobře rozhlížet, abych – až přijde čas – nezmeškal další z tvých milých textů, ať už vykouknou odkudkoli🙂.

  3. Jeminkote! Ale snad to bude všecko jinak.. není ta babička vrtošivá? Někdy to tak s babičkama totiž bývá. Zmizej, dosavadní svět stal se jim cizej (?)
    Krom toho, brát si do světa s ranečkem i deku.. to k vzteku a já jdu z toho až do pokleku! A na cvoky, milá rentiérko.. na ty ve světě si dávej velký pozor, to na srdci mám, když chceš zrušit tady tenhle čtenářský náš dozor. Huš huš, tak se bájo tuž🙂 A koukej nám nescházet!

  4. Je to škoda,ale chápu Tě.Člověk se časem „vypíše“. Také je to starost a práce, udržovat blog v „chodu“, aby jen „neživořil“, ale byl pěkně „zelený“ a plný života. Zkus občas něco napsat jinde.Třeba u Expositora – Blogujeme u nás. – na blogu u Ruži z Moravy-kam také chodíš- je odkaz na tento blog.Tam lze občas něco napsat jako host. Mrkni se tam a poznáš sama,zda je to pro Tebe řešení. Pokud to nenajdeš,tak mi napiš,já najdu přesné znění http://www….můj email uvádím.Přeji Ti hodně pohody a radosti ze života.

  5. Nevěřím. Kdybych tomu věřila, byla bych hodně naštvaná. Spíš si tě musíme najít někde převtělenou, přestěhovanou, na jiném blogu…
    Ať jsi, kde jsi, měj se dobře. A pokud tě nebudeme moci najít, napověz nám, sic nám bude po tobě smutno.

  6. No toto, no co to??!! Lední méďové už přece nespí a nevidím zataženou oponu. Naštvaná nebudu, ale smutná jako želva, to jo. A moc. Nemůžu uvěřit, že bys vydržela bez občasného psaní, uvidíš, že bude smutno i tobě.😉 Už jsem měla několikrát zaječí úmysly a když to bylo naposled docala vážné a svěřila jsem se s tím manželovi, vyvalil oči a povídá – a co budeš dělat??!!😀 A měl pravdu. Tak jako já ráda fotím, tak ty ráda píšeš a přece to nebudeme dělat do šuplíku. Není-liž pravda? Nerozmyslíš se ještě?

  7. Babicka neodpovida nikomu. Snad se na nas diva.
    Ceska babicko, budes-li se chtit vratit, cestu znas a brodit se nemusis. Mosty se u nas nepali.
    Dnes vecer jsem sledoval porad na 2 o vyzkumu DNA lidi, kteri zili pred ctyrmi a pul tisici lety v Gronsku a zahadne po patnacti stech letech zmizeli. Lide a treba jen osobnosti se zjevuji, zanechavaji stopu, ale nezmizi. Ted me napada Saint Exupery. Pokud zije nekdo, kdo ty lidi znal, ziji dal. Pokud jejich stopu naleznou pristi generace treba o ctyri a pul tisice let pozdeji, prece ziji dal. Kdo veri v nesmrtelnost duse, veri i v pristi setkani. Ja verim v setkani. Byt byla „jen“ virtualni. Dennis

  8. Asi cítíš, že nemáš o čem psát?
    Nebo nemáš tu správnou chuť o něčem psát…
    Z odchodu české babičky jsem smutná. Kam se mi všichni ztrácíte?
    Možná se vrátíš, třeba nakouknout?
    A i kdyby ne, tak ti přeji, ať jsou tvé dny lehké jako peříčko, ať tě po tváři pohladí sluneční paprsky, ať ti kvetou všechny kytky v květináči a abys chytla tu správnou devátou vlnu, která tě přenese přes úskalí pochyb do klidného místa bez bouří.
    A budu moc, moc ráda, když se občas přijdeš nakouknout a napíšeš i nějaký komentář… Jsi vždycky zvána.

  9. Ale ale Naďo, to nám neuděláš!!!! I když chápu to, co psala Lydie, že se člověk časem „vypíše“, leč věřím, že se zase vrátíš…..Jako je to v jedné klasićké písni…“jako hrdlička, když houkne střela do nebes perutí, tak nám i Naděnka s blogy odletěla Bůh ví kam….Hrdličko bílá, vrať se k nám…..“ Ale zůstaňme přáteli!!!!!!

  10. Moji milí, tolik krásných projevů přátelství mě dojímá a děkuji Vám za ně. Určitě Vás, kteří píšete, občas navštívím a Vás, co nemáte svůj blog, ale jste mými čtenáři, snad neztratím a jako přátelé mi zůstanete. Jsou zde maily i Facebook, tak je můžeme využívat. Moc Vám všem děkuji za Vaše komentáře z minulosti, na které jsem se vždycky hodně těšila, za Vaše přátelství, slova útěchy a vůbec Vaši podporu jak mému psaní, tak i mě samé. Blog nesmažu, zůstane zde ve vesmírném prostoru internetu.
    Vůbec nevím, jak to se mnou v budoucnu bude, zda se ještě někdy a někde vynořím. Mám dva blogy, které jsou ale úplně jiné, mají jinou náplň, budu je asi nějak udržovat, i když také ještě nevím kdy.
    Zde jejich adresy:http://www.pankrac.estranky.cz/ a
    http://dubcova.bigbloger.lidovky.cz/
    Ještě jednou Vám děkuji za Vaši přízeň, přátelé.

  11. Dodatek.. a k tomuhle ještě právě říkali v TV, že umřela Zita Kabátová…
    Tak ty zbývající blogy aspoň, rentiérko strašící nás, koukej pěkně udržovati, i když zrovna nevíš kdy asi příště!

  12. Chystala jsem se přečíst Tvé poslední blogy jedním šmahem, protože musím momentálně dost šetřit časem. U nejstarší dcery vrcholí přípravy na druhou svatbu a kontroly jejího třetího těhotenství, navíc je úča a mají maturity, tak hlídám a vyzvedávám jako na běžícím pásu (ale moc ráda). U nejmladší dcery se blíží zájezd do Švédska a jelikož jí ve čtvrtek v Praze ukradli peněženku se všemi doklady (občanka, kartička zdravotní pojišťovny,platební karta a další méně důležité plus nějaké peníze v hotovosti), máme fofr i u ní (zařizuji, co mohu), aby mohla vycestovat (a za pár dní být i svědkem na svatbě). Syn hledá zaměstnání, taky dobrý. No, a ke všem těm starostem čtu s překvapením Tvůj poslední článek. Ovšem popravdě- já Ti docela rozumím; já se takhle před pár týdny rozhodla na BB.

  13. Co k tomu říci, když už všichni prakticky všechno řekli. Snad jen…
    …a až objedeš v maringotce celý svět,
    navrať se nám, prosím, zase domů zpět!
    (je vidět, že nechci smutnit a proto raději beru tu variantu s cirkusem).

  14. Klidně strašte, hlavně v dobrém a všechna dobrodružství ať mohou být jen pro potěšení a pro zasmání!

  15. Nadi, je to škoda, ale nutit Tě nemůžeme. Já věřím, že až nám budeš chtít něco důležitého sdělit, že se ozveš. Adresy na Tvé další blogy mám a přeji hodně zdraví a štěstí! A zastav se někdy!

  16. Mohla si nás aspoň nechať hlasovať o dôvere. Naštvali sme Ťa niečím? Ublížili sme Ti? Prečo nám berieš istoty? Však si mohla len tak hibernovať, prihodiť niečo občas – Nie takto nás opustiť. Poznáš Malého princa? Ako to hovorila líštička? „Si navždy zodpovedný za to, čo si si k sebe pripútal.“
    Ale aj tak verím, že to tu niekedy opäť oživíš.

  17. 😦 Jsem smutná, ale chápu. Navíc pokud je třeba udržovat několik blogů, může to být docela komplikované. Tak hodně štěstí v lidovkách a hlavně v životě a díky za společnost.🙂

  18. Tak to je gól. Konečně jsem si sem přišla přečíst, co jsem zameškala a ta rána je nečekaná. Napadlo mne, jestli nejdete Nadi třeba na čas do lázní nebo do nemocnice. Čeká mne to v dalším měsíci a bude to opravdu dost dlouhé, tak … Ten výčet propriet mi tak připadal známý. Jen jsem zvědavá, jestli mi pak na rehabilitaci přivezou naši notebook, abych mohla využít připojení na internet. Bude mi určitě chybět. Vy také. Chdila jste na můj blog a byla vždy vítána, vašich názorů jsem si vždy ucruza@seznam.czvážila. Těším se na shledanou, ano?

  19. Naďo, ať půjdeš kamkoliv, svět je (zatím) pořád kulatý, tak se sem zase jednou musíš vrátit.

  20. Tak to mě tedy netěší!😦 Nezbývá než věřit, že se vrátíš až ti dojdou ty kvalitní spoďárky pro čas nepohody a že pak nastane opět pohoda.

  21. šmarja, člověku chvíli nejde doma internet a hned tohle! teda, mně už internet chvíli jde, ale znáš to, je léto, zahrada a tak. No a tak jsem si říkala, venku prší, koukneš se, co je novýho u babičky a ona je v luftu! Ještěže píšeš aspoň na BB a že jsme se viděly v té hospůdce a tak vím, že ti to sluší a že jsi v pořádku.

  22. Nad’ence to opravdu slusi. Bohuzel vymenila utulnou, takrka rodinnou, rekneme familierni atmosferu besed s ceskou babickou za dramaticke a politicky vasnive prostredi diskusi na lidovkovych blozich. Nepochybne maji tamejsi diskuse zivou a inspirujici atmosferu, ale je to neco jineho. A nam, vernym babicce chybi pohodova vypraveni moudre rentierky.🙂

    • Tak tak, Dennis(i), bohužel tak je to. Něco jiného nebo jiného něco. O dramatičnost ani moc tam ale nejde, není dramatičnost jako stejné slovo jinde. Pro věrné tady vskutku škoda.

  23. Děkuji Vám, milení,🙂, napsala mi také Jarmila a tak jsem začala uvažovat, že bych se ze světa vrátila a navázala na babičku. Uvidíme, jak mi to půjde. Uvažuji také o úplně novém blogu, k babičce se nevracet, ale nevím… poraďte mi, prosím🙂

Napsat komentář

