Začátek?

HUSINEC




Foto: já

Můžete si uložit odkaz příspěvku mezi své oblíbené záložky.

24 thoughts on “Začátek?

  1. Dekuju osudu, ze jsem si mohl prohlednout prekrasne obrazky starych ceskych pamatek. A dekuju osudu, ze jsem se dockal babiccina navratu na stranky blogu. Babicko, prosim prosim, uz nas, verne ctenare, neopoustej. A taky prines obrazek s lidickami. Budeme Te tam mezi nimi hledat. I veliky Michelangelo se stylizoval na svem slavnem Poslednim soudu v Sixtinske kapli, i slavny Hitchcock se pokazde mihnul ve svych filmech. A Ty nic.

  2. Musim se vratit kratickym vypravenim k obrazkum historickych dveri a detailu klik. Pred nekolika lety jsem pod jednim z blogu na Aktualne .cz udelal poznamku, ze jakysi psycholog pred lety letoucimi v rozhlase vypravel, co utkvi lidem ve vzpominkach na cely zivot. Casto to jsou domovni dvere domu, ve kterem prozili detstvi. Poznamenal jsem k tomu, ze od te doby jsem se nesetkal, ze by takove vzpominky na dvere s klikou mely takovou silu. Ozval se tam jiny diskutujici, ktery vypravel, jak on si uz ve velmi zralem veku poridil domek. A pak nechal vybourat puvodni dvere, aby je nahradil podobnymi tem, ktere miloval v detstvi. Maji ty stare pevne dvere s umelecky kovanymi klikami v sobe magickou symboliku a pritazlivost. Obrazky a jejich vyber svedci o mimoradne citlive vnimavosti nasi mile babicky.🙂 Jeste jednou dekuju, ze jsi se s nami podelila o obrazky, o zazitky…

  3. Třikrát huráááá, Naděnka se nám vrátila.🙂 Fotečky máš moc pěkné. Krásný je malovaný dům. Také miluji staré kliky a ty tu máš dva pěkné kousky.
    Přeji hezký podvečer.🙂

  4. Naďa, som veľmi rada, že si obnovila svoj blog a hneď takými peknými fotkami. Verím, že budeš pokračovať a ja sa avansovo teším:-)

  5. Už pár dnů, jsem měla chuť kliknout ve sloupečku svých oblíbených odkazů na jméno Naďa a až dnes jsem to vnuknutí uposlechla a jupííí, bylo to skvělé vnuknutí.😀 V Husince je krásně a ten malovaný dům je nádherný!😉

Napsat komentář

