Na Šumavě je vesnička

Na Šumavě je spousta vesniček, ale tahle, je tak útulná… Tak se koukněte.

volary11 012

sice plivátko, ale rybníček

volary11 014

můstek přes potok, ale kde je ten potok?

volary11 013

Domeček s plotem, na kterém jsou hrníčky, skoro každý jiný. I my jsme své hrníčky věnovali na plot

volary11 024

Detail hrníčkového plotu

volary11 093

Zde vlaje státní vlajka, ale nevypadá to, že by zde sídlil nějaký úřad

volary11 016

To modré autíčko není místní…

volary11 023

Posezení na kameni taky není marné, poseděla jsem…

volary11 015

Tam někde nahoře se pase kráva Máňa, ale nebyla jsem dost investigativní, proto ji zde neuvidíte

volary11 022

Ještě jednou plivátko, obydlí pro vodníčka jen tak malinkého

volary11 0266

Komu asi ta moudrá sova radí? Je dost vysoko.

Fotografováno (já) 4. 7. 2012

Můžete si uložit odkaz příspěvku mezi své oblíbené záložky.

7 thoughts on “Na Šumavě je vesnička

  1. Pekné fotky, asi tam v lete nebolo veľmi sucho. Aj mňa zaujíma, kde to je. Ja som bola na Šumave len v Železnej Rude a v okolí.

  2. Já zas nebyl investigativní (za cizácké slovo by nás můj bývalý kolega hnal!) ve skříni, jestli u nás převládají šnuptychle látkové či tamty jiné, neb jejich potřeba na mne padá tak jednou do roka – abych tematicky k minulému přispěl..
    To tady s chutí: Ten placák u plivátka!🙂 Sovy shůry! (jak taky jinak, odkud by ty moudré radily?!) .-), a ten potok?🙂 nerad bych přivolával pod chytrý můstek (však známe to, jak a kdy se potoky občas čílí).. jenom té Máni, co tam vidět není, škoda je! Jinak pěkné pěkné koukání!🙂

  3. Když vidím tyhle pohledy na krajinku, chce se mi zvolat podobně jako jistému faráři ze Slunce, seno, jahody:
    Domove líbezný!
    Je to kouzelné, milé, příjemné místečko, pastva pro oči i pro duši.
    Ale docela mě překvapila ta vlajka, u nás není zvykem vyvěšovat vlajky na domech nebo u domů…
    Moc se mi líbí plaňkový plot, první fotečka s rybníkem i závěrečná kadibudka.
    Ehm ehm. Beru zpět, tohle nebude kadibudka, tohle bude budka!
    Ptačí… Soví hrad.

Napsat komentář

