Zvu Vás

Zvu Vás k sobě na BB Lidovky, na fotografie. Nějak mi to přestalo psát, možná to bude tím, že žiju život on-line a méně ten virtuální, nebo zamrzl kohoutek s přívodem nápadů a témat. Je to situace, v létě je člověk venku, na blogování není kdy, na podzim se ukládá k medvědímu spánku, v zimě uložený spí, na jaře je z toho spánku vysílen. Tak kdy?

Odkaz na můj článek na Lidovkách – klik zde

Prémie: Jdeme na Stožeckou kapli a po cestě –

P9210084

P9210081

P9210083

P9210082

P9210082

Můžete si uložit odkaz příspěvku mezi své oblíbené záložky.

10 thoughts on “Zvu Vás

  1. NaĎO, to je přesně ono. Už víš, proč jsem přestala blogovat? Ale druhým nic nevnucuji, ráda si u nich počtu nebo prohlédnu jejich fotky – jenže jsem teď u počítače prostě mnohem méně. Jen s tím rozdílem, že já trávím více času než dříve s knihou, kdežto Ty🙂

    • Mirko, já se s knížkami po dlouhé době zase sbližuji a jsem ráda, že mi už nedělá potíž se soustředit, dokonce se dokážu tak začíst, že mi zmizí okolní svět🙂

  2. Ten odkaz na Lidovky nefunguje. Ale ja by som oveľa radšej chodievala sem. Je to ako ísť na návštevu domov k priateľom a na Lidovky je to ako pretláčať sa ulicou plnou neznámych ľudí.😦
    No nič, nechám si Babičku v čítačke a možno sa zas po pár mesiacoch poteším, keď mi vyskočí správa, že sa k nám vrátila.

    • Neboj, Blanko, babička fungovat bude, ale už ne tak často, jako dřív. A s přirovnáním jsi to trefila, i když i na Lidovkách se na ulici objeví některé známé a vlídné tváře🙂
      Díky za přízeň.

  3. Obrazky i s baladou na lidovkach jsou prekrasne; a pusobi ten blog i jako celek velmi inspirativne. Mozna se siri vesmirem sladka unava a charizmatickym autorum se „nejak“ nechce moc psat. Nikdy jsem nic souvisleho nenapsal, ale mam podobne pocity. A jestlize jsem byval zhavy diskuter na ruznych webech, uz me ta iniciativa opousti. (Ovsem meho mlceni nikdo nelituje.) Takovou milou a poetickou babicku ovsem chceme povzbuzovat, hecovat nebo zdrave nastvat: Babicko, pis. Nezapomen, ze kdyz sis nas uz jednou rozmazlila, pak jak my, Tvoji verni ctenari, k tomu prijdem? Nemuzes nam rict, ze Te to stoji vetsi usili nez driv, psat poutave a s citem. Rozhodne Te zadame, abys na nas myslela a snazila se nam vyhovet. To by mohl rict kazdy, ze uz ho to nebavi. Ale my uz jsme si na Tva vypraveni a obrazky zvykli! Tak se uz nevymlouvej, OuKej?

  4. Na tvých Lidovkách už jsem se byla občas nakouknout, taky dobrý, trochu jiný, než tady, zdá se mi. Asi dobře to vystihla Blanka.
    Tady se mi to taky zdá být útulnější.
    A jsem ráda, že tě plamenný Dennis přesvědčil!

Napsat komentář

