Cesta do pekla

není jen dlážděná dobrými skutky, ale je to cesta pohodlná, široká, s krásnou krajinou, cesta po které se příjemně capká.

Koupila jsem si nový notebook. Lesklého miláčka, který vyžaduje denního leštění lesklého povrchu, ale mně to nevadí, vybrala jsem si ho, doufám, na mnoho let.

Jednoho dne jsem zašla do své (tak své… víme své Veselý obličej) banky, neohroženě zaťala sekeru do svého (ano je můj) kontokorentu, tedy neurvale jsem jej nechala prohloubit, takže mi okamžitě přistály penízky na účtu, tedy mínusové penízky, ještě týž večer jsem zadala objednávku a druhý den jsem si jela vyzvednout černého fešáka s numerickou klávesnicí a HDMI výstupem (vstupem). Všude se mnou jednali vlídně a s úsměvem, mladý a pohledný expert při výdeji pečlivě vysvětlil co mám dělat při prvním zapnutí miláška a já jsem se odvznášela domů.

Po cestě jsem se trochu klepala a v hlavě se mi mlelo, kdo se bojí …. v síni. Zároveň jsem si říkala, ano takto by měl vypadat každý nákup. Rychle, pohodlně vlídně…, ovšem na dluh – cesta do pekla – pohodlná a široká…

Mé staré věrné pécéčko kleklo, usnulo jako Šípková Růženka a čeká na prince (experta IT), který jej políbí, přivede k životu, abych z něj vydolovala to, co nemám zálohované a potřebuji to, aby se pak ocitlo na zaslouženém odpočinku, po osmileté službě.

No a tímto Vám, moji milí sděluji, že nemám k dispozici Vaše RSS a budu je tedy znovu sbírat, takže časem jsem u Vás, jako na koni…

peklo 

 

Peklo po rozsáhlé přestavbě z primitivní křesťanské mučírny na moderní převýchovný ústav. Nově otevřená sekce měděných kotlů pro poslance EU, oddělení pro miss a rosničky, čert nesoucí státní zaměstnance a úředníky i s jejich dětmi (budoucími úředníky) do sekce B (mají kotle pouze pozink.) i cizojazyčné nápisy (ruština) dávají tušit, koho v pekle očekávají. Adolf Hitler se dožaduje propuštění, protože nezávislý soud v ČR mu potvrdil nevinu (nepodařilo se prokázat, že byl nacista). Kontrolní orgán OSN ve složení arch. Gabriel, arch. Michael a sv. Petr přicházejí kontrolovat, zda peklo dodržuje vyhlášku EU z Bruselu o mučení hříšníků (nikdo nesmí být mučen tak, aby ho to bolelo!). Na obraze chybějí V.I.Lenin a J. V.Stalin. (Lenin je ve skladu pro CD Jarka Nohavici – mučení hudebníků a malý Soso má službu u brány). Lucifer spokojeně přihlíží a už se nemůže dočkat, až do pekla dorazí první vlna hrdinů kuponové privatizace.

Obrázek a text zkopírován z webu Petra Novotného bez jeho souhlasu, ale s doufáním v jeho vlídného srdce a v jeho odpuštění. Zde – klik na jeho web

Můžete si uložit odkaz příspěvku mezi své oblíbené záložky.

3 thoughts on “Cesta do pekla

  1. Tak tos mě předběhla. Já si rovněž plánuji nový přístroj, nejspíše notebook. Ale zatím to nespěchá, protože mi ten starý počítač opravdu trochu zrenovovali, i když o část uložených věcí jsem přišla. Ale nestěžuji si, zatím nic nehledám🙂.

  2. Gratuluji k novému počítači.🙂 Mě už staroušek taky pomalu choří. Byl na přeinstalaci a mám slíbený repasovaný. Do notebooku se mi nechce kvůli malému monitoru. Naděnko, pěkně si svého miláčka užívej!🙂
    Takhle může vypadat peklo jen podle Fr. Ringo Čecha.😀 Je docela sympatické.

  3. Docela zajímavé modeerní peklo! S rafinovanými vychytávkami.
    K novému noťásku ti gratuluji. Myslím, že ač sekyrka dluhová zatnuta, není to jen tak z rozmaru. Jestli ti klekl starý počítač, tak je to dobrá volba. Snad se ti podaří zachránit důležitá data a užívat si nového noťásku bez problémů…
    Hezký den!

Napsat komentář

