Kam mé oko nerado pohlédne a taky jak jsme jim to sluply i s navijákem

Kam mé oko nerado pohlédne? No, jasně, na váhu a na běžný účet. Obé jest velice tristní podívaná. Po zimě jsme zase přibraly, tedy, my Naděžda první a taky poslední v naší rodině a taky náš účet dostal pecku, když jsme my, naše veličenstvo muselo koupit nový noťas, neb náš letitý a historický počítač oněměl.

Je legrace, že jsem kdysi v pravěku věřila na reklamy v západním světě. Takže jsem si myslela, že když nějaká západní diva prohlašovala, že používá mýdlo zrovna té jisté značky, třeba Lux, protože je nejlepší, že je to pravda. Jak jsem byla šťastná, když jsem mýdlo značky Lux získala a mohla se jím mydlit před svatební nocí Veselý obličejv roce šedesátém šestém, kdy měl být podle Pavlíny Filipovské dávno všude mír Veselý obličej.

Zírala jsem v časopisech, sem k nám různě pašovaných a zapůjčených na úžasné, krásné rodinky, převážně on, ona s dcerkou a synkem, a přála jsem si také takovou rodinu i s tím rodinným domkem a vyobrazeným autem a ještě roztomilejšími dětičkami, než se na obrázku culily. Mužskýho jsem už měla, a to mnohem  hezčího, než v tom časopisu.

Jednoho krásného dne i k nám vtrhly reklamy jiného znění, než že boty se koupí v Obuvi, podprdy, že vyrábí Triola a pro med šel medvědí brácha do Jednoty.

Nastal velký třesk a my s kolegyní v práci začaly řešit nové směry v hubnoucím programu a taky vitamíny, které nás posunou do dlouhověkého života.

Jiná kolegyně, sedící ve vedlejší kanceláři se nám později smála nahlas, když líčila, jak při snídani se dvěma koblihami poslouchala, jak s kolegyní počítáme džauly, kupujeme sojové karbanátky a z čínských polévek vyhazujeme ty drobounké pytlíčky s olejem. Taky hubnoucí koktejly, které doporučovali lékaři jako vitamínové bomby a úžasně zdravou výživu, hrály u nás poměrně důležitou roli, i to, že když jsme hlady šilhaly, že jsme si pořídily tak populární bagety, ale jen ty se šunkou, které nám přeci nemohly ublížit. Veselý obličej

Studovaly jsme letáky a hlavně ty příbalové u vitamínů a v lékárně poctivě odevzdávaly část naší úřednické výplaty. Antioxidanty, minerály, multivitamíny, česnekové tablety, pak ty na vlasy, na nehty, na pleť, na zdravá játra, myslím si, že tehdy lékárníci měly zlaté časy. Říkalo se, že v té době se vyskytovala u lidí nejdražší moč.

Byly to časy peněz, válejících se na zemi a stačilo se jen pro ně shýbnout, což jsme my, Naděžda první a poslední, nějak nezvládly, však už od páté třídy obecné, blbě vidíme .

Ale byla alespoň legrace Veselý obličej

539066_473776619353750_1864695523_n

Můžete si uložit odkaz příspěvku mezi své oblíbené záložky.

8 thoughts on “Kam mé oko nerado pohlédne a taky jak jsme jim to sluply i s navijákem

  1. Naďo, já koukám jak mimoň, myslel jsem, že už tento blog neexistuje a „vono jó“. Takže to já se sem zase občas mrknu, dobře, že jste to dala na BB…

  2. Napsáno moc pěkně. Jsme už moudřejší? Já stále jen tápu … A stále nalítávám … Jsem nepoučitelná … Ale možná už trošičku moudřejší.

  3. Taky jsem hloupla a zkoušela kdeco. A tloustla. Když jsem to vzdala a začala normálně nebo možná krapet méně jíst a víc se pohybovat – šla pomaloučku, polehoučku kila dolů. Tak jich odešlo 16, ale dalších 10 by bylo žádoucích🙂.
    P.S. Jdeš dnes na ten koncert, jak jsem Ti připísla pod článek včera? Já jo.

  4. Taky jsem vždy po vánocích nalítla na ty různé koktejly atd.Trvalo mi docela dlouho než jsem vystřízlivěla.Ale musím přiznat,že i dnes jsem občas za vola.

  5. Ony ty kokteily nejsou špatný, páč obsahují příznivé látky pro tělo. Ale na hubnutí jejich pomocí moc nevěřím…
    Raději si koupit pomeranče, banány, ananas, hrozny a jablka a krájet si ovocné saláty.
    A vůbec, staré rčení „všeho s mírou“, nebo „jez do polosyta pij do polopita“ má svou platnost.
    Ovšem já bych neměla vůbec co řečnit, se svou nadváhou, kterou řeším už pěkných pár let…

Napsat komentář

