Lidstvo vyhyne, když

 

nezdrave

  • nebude zavírat prkénko od záchodu, neboť nebezpečné výpary, či kapénky z WC mísy, se můžou usazovat na kartáčcích na zuby, v kelímkách na vyplachování úst, na mýdle apod.
  • bude jíst řádně neprovařená, nedezinfikovaná, neumytá jídla, ebola číhá všude i na listovém salátu (viz článek, zde klik )
  • nic nepodnikne proti parazitům, které máme v těle, ale o kterých se nemluví ( zde klik )
  • bude chovat domácí zvířata, psem a kočkou počínaje, kanárkem konče – přenašeči parazitů
  • bude chodit do lesa, nebo na louku (číhající klíšťata), kontaminované houby, borůvky atd.
  • si nebude mýt ruce po každé, když se dotkne čehokoliv a kohokoliv
  • nebude provádět sex bez ochrany
  • bude navštěvovat restauraci a hospody, protože jídla tam upravená jsou mnohdy neznámého původu (např. lesní zvěř, pes či konina)
  • bude pít destiláty, které nebudou mít správné značení
  • bude pít balenou vodu, neboť se neví jak byla skladována (třeba na slunci)
  • bude jíst uzeniny, které v sobě nemají maso, ale mají v sobě hafo éček
  • se bude ozbrojovat a brát spravedlnost do svých rukou
  • nebude brát vitamíny a prášky na spaní, na nervy, na žaludek atd.
  • bude obézní a nezhubne
  • bude kouřit
  • bude činit všechno vyjmenované dohromady a taky to, co vyjmenované není.

 

Novináři už fakt nevědí, čím by nás strašili, já nevím, co jsme dřív dělali, když jsme měli jen základní hygienické a stravovací návyky, zatím jsme přežili, ale jak to vypadá, další generace, podle nich, už asi ne, protože všechny potraviny jsou nebezpečné, možná kromě piva Veselý obličej

SKEN-11[3]

Je ten chleba k jídlu?

 

obrázek nahoře ze stránky: zde klik

obrázek dole: bez dovolení od Mirka Tomse

Můžete si uložit odkaz příspěvku mezi své oblíbené záložky.

17 thoughts on “Lidstvo vyhyne, když

  1. Koukám, že úspěšně pracuji na svém zániku.😀 Asi budu muset začít pít pivo. Mě bylo stejně divné, co na něm manžel pořád má.😀
    Čtení o parazitech je dost depresivní. Raději to nechci vědět. Jako dítě jsem jedla maliny, jahody, hrášek, třešně, jablka, borůvky nemytýma rukama, o mytí ovoce nemluvě a myslím, že jsem vyrostla celkem bez problémů (zdravotních). Dnešní generace vyroste na samých éčkách, pokud si maso, ovoce a zeleninu nevyprodukuje sama. V paneláku je to dost problém.

  2. Hádka a rvačka v hostinci !
    … “ Kdos přes držku dal mi ! jsem v blázinci ??

    “ Ty něco někam .. ty strč mi !“
    muž křikl a vyrazil z krčmy
    vběhnuvše do tmy za hospodu ….

    V tom v hlavě blesk ! Prkénko od záchodu !!
    “ Natolik jsem se opil,
    že nevím, zda jsem ho sklopil !

    …… Určitě nesklopil ! aby ne !
    V případě tom, lidstvo vyhyne
    udělá – li to každý ….
    Raděj se dopustit vraždy ! “

    Muž opatrně se vrací
    Tři boxy … však v každém kdos zvrací,
    všechna tři prkénka otevřena !
    “ Proboha, co jest to za dilema ?“

    šeptá si Frantischek Prohaska

    „Chceš fackou bych opět tě polaskal ??“
    křik hrubián … pracka již napřažena

    “ Budoucnost lidsta mi ukradena !
    ať prkénka zavře si jak chce, – kdo chce !“
    zařval muž prchaje od surovce !

  3. nóóó, tys mě pěkně vyplašila! To je fakt, že ten život je po čertech nebezpečnej! Jdu si cvaknout piva, abych udělala něco pro zdraví :-))
    jo a málem jsem se kvůli tobě udusila, jak jsem se smála a zaskočil mi chleba s bůčkem….

  4. Po dvou boreliozách mohu potvrdit na na vlastní pochroumaný tělo i duši, že klíště je nebezpečnější než tygr, lev, divočák i urvanej plemennej bejk dohromady a že bakterie jsou pěkně zákeřný potvory, když nejsou v těle v rovnováze.
    Právě jsem se podělila se psem o poslední palačinku, no nechtěla jsem, ale on dělal takový smutný a hladový oči, a olízla si prsty, ať nezamastím vodovodní kohoutek. Hospoda je už zavřená, lahváč doma není. Je to jasné, ráno se probudím mrtvá. Jestli se teda probudím …..

  5. Ano, je to tragické a vůbec nechápu, jak jsme mohli tyhle invaze roztočů a parazitů a bakterií na zubních kartáčcích přežít…
    I když co se týká éček, tam bych trochu souhlasila a klíšťat se bojím natolik, že do trávy bych dnes nesedla. i když ony můžou spadnout i ze stromu, takže to bych nesměla vůbec chodit ven, a to zase až tak se omezovat nebudu…
    Řádně provařená zelenina znamená, že je to zelenina zbavená veškerých vitamínů. I když, pokud bychom snědli vývar, tak některé ty vitamíny do sebe dostaneme.
    Všeho s Mírou. Staré profláklé rčení, ale myslím, že je pravdivé i dnes a bude pravdivé i v budoucnu.

  6. Zde dodám jen pokyn od lékaře, když jsem mu po šestinedělí sdělila, že si dítě z porodnice přineslo soor (plíseň moučnivku) a žádné vyváření dudlíků nepomáhá. Pravil, že kojené mimčo je po těch šesti týdnech dost silné, abych vzala dudlík, promyšleně ho hodila do pořádného kotouče prachu, ofoukala a strčila děcku do pusy. No, za tři dny bylo po plísni. Jak já byla šťastná, že už nemusím být od fialové dezinfekce!
    Bez sterilního života jsem měla i nadále celkem zdravé děti. Všechno polyvalentní alergici, takže mne doktor posílal za dveře, aby se nebálo dítko sdělit, kdy a jak dlouho bývá doopravdy nemocné. nebyl zvyklý při tom nálezu… No, viróza maximálně 1x ročně, ulili se ze školy sotva na týden… Ovšem pozor, už s rýmou se zachází pozorně, pije se teplý čaj, prostydnutí hned dáváme do pořádku…

    • Ahoj,bohužel nyned je hra vypnute1. Lze to seavodlt na Hlavned stre1nce v prave9m sloupci. Snažedm se to udržovat co nejpřesněji, tak se podle toho de1 orientovat, zda je hra spuštěna nebo ne.Nyned se pracuje na zcela nove9m světě, čili hra se spusted až vfdhledově zřejmě rovnou s rozpracovanfdm novfdm světem, kterfd se bude průběžně aktualizovat.Opravdu se snažedme vytvořit origine1lned a na detaily plnfd svět, kterfd již nyned je v mnohe9m bohatšed než svět původned. Pracuje se již s předběhovou mapou, kdy svět, kterfd se současně tvořed, je jen jeden ostrov z několika v cele9m předběhu.Mysledme, že se me1te na co těšit, ale ještě to spuštěned chvedli potrve1.

Napsat komentář

