Asi jsem zabila babičku

Už to tak vypadá, už dodejchává. Nechala jsem ji bez potravy hodně dlouho a několikrát jsem řekla, že už s ní končím. Zase jsem se neudržela a nějakou potravu, i když méně než dříve, jsem jí dodala.

Babičku přestali navštěvovat její bývalé kamarádky a kamarádi, kterých měla docela hodně. Asi na ni neměli čas, či se jim přejedla, znelíbila, možná taky proto, že i ona přestala navštěvovat je, tedy ty kamarádky a kamarády, možná ode všeho trochu.

Opravdu nevím, jestli ji, když už je v posledním tažení, ještě vzkřísím živou vodou, nebo ji nechám úplně dodejchat.

Uvidím, ale moc si od toho neslibuju, chci psát knížku, velké téma, žádné fejetony, takže babička asi opravdu umře hlady…

Ano, blog Ze života české babičky (dříve Deník české babičky, dříve Ze života české rentiérky, dnes a to už napořád, Ze života české babičky) jsem téměř zabila, já sama. Díky moji zbývající čtenáři, za vaši věrnost, možná sem dám nějaké fotky, či něco malinko napíšu, bude-li ještě pro koho…

400x236-8307-gun-pills-kopie-a

obrázek z internetu

Můžete si uložit odkaz příspěvku mezi své oblíbené záložky.

16 thoughts on “Asi jsem zabila babičku

  1. Naďo, neruš blog.🙂 Byla by to škoda. Já k tobě chodím, čtu, ale někdy nekomentuji, protože mě nic nenapadá, co by stálo za napsání.
    V psaní knihy přeji mnoho zdaru!🙂

  2. Babičku čtu velmi ráda. Čekám vždy nedočkavě na každý nový článek. Neruš. Piš knihu, ale piš i sem. Přeji hodně štěstí. Olga

  3. Velké téma zní zajímavě. Taky mám, ale potřeboval bych na ně rok, ne-li víc. Ale i při tom se dá občas změnit žánr a „odskočit si“ na blog.

  4. Kde sa podpisuje petícia za zachovanie Babičky?
    P.S. Píš a za odmenu ma nemusíš vôbec čítať.:-)

    • Pokud je možné petici ještě podepsat, přidávám svůj podpis! ZDE: Le fille Ash
      Naďo, tohle nám nedělej. Babičku nezabíjej. Byla by jí až příliš velká škoda!

  5. To víš, že je pro koho. Zajímavé je, že tak od poloviny loňského roku jakoby všichni blogeři (včetně mne)cítili únavu a psali méně. A nebo toho dokonce nechali. Je v tom nějaká všeobecná synchronicita.
    Mimochodem, tento blog se mi začal zobrazovat nějak příliš velkým písmem i grafikou. Je chyba u mne?

  6. Priznám sa bez mučenia, odkedy si urobila akože koniec blogu, potom si ho síce znovu oživila, nejako si sa mi stratila z dohľadu😦 Škoda, lebo píšeš perfektne. Ale ani ja nestíham všetky blogy, ktoré by som chcela navštevovať. To by tie dni museli trvať aspoň dvakrát toľko, ako trvajú. Náhodou som tu bola aj včera. Neviem, kde chodíš na tie ilustračné fotky, ale aj tá dnešná je perfektná🙂

  7. Babicka je fajn a neumrela. Vzdy nas potesi, kdyz neco napise. S tou krasnou pistolkou treba strelila prezvykavce a treba ne sebe. Ackoliv? Kdo z nas neni tak trochu… Babicko, pis, pis casto, nebo pis obcas. Jak rika basnik: „Dokud se zpiva, jeste se neumrelo.“ Posli nam obrazek nebo dva ze Sumavy, napis nam, jak dlouho je cloveku nameko, kdyz sleduje tu nasi zemi. Nebo nam napis, jak dlouho je cloveku nameko, kdyz ma pocit, ze je sam. Napis nam, co si myslis: Je clovek vic neopakovatelny, nebo vic nenahraditelny? Babicka je pro nas neopakovatelna. Zvlaste ze je takova inovativni. Uz z vdecnosti za novy design bys mela priste pochvalit grafika. Nebo, si vytvarnou podobu stranky delas sama? Vidis, neco nam dluzis, tak se jeste snaz🙂. Dennis

  8. Dobře, nechám babičku dejchat, tak jak jsem psala, když budu mít nutkání a čas tak sem písnu. Oto, přečtěte si „Technická připomínka“, píšu tam co a jak o změně vizáže blogu. Ale ta změna stejně nepomohla proti spamákům…
    Díky, Jarmilo, Olgo, Petře, Blanko, Oto, Danielo a Dennisi, za vaše milé komenty.

  9. Jsem si říkala, že je nějak dlouho ticho… a ono tohle. Jsem upřímně ráda, že Babička má tuhý kořínek a těším se na další články.

  10. Chápu potřebu pauzy. Reálné žití dává zabrat nejen babičkám. Dík za přerušení bolavého mlčení.

  11. Díky za vaše milé komentáře. Udělala jsem nejméně bolavé řešení se vstupem do komentářů, abych zatrhla spamákům vstup. Pro vás to asi bude složitější, neb se vyžaduje jméno a email, ale jinak to bohužel nešlo, byly to stovky spamů denně…

Napsat komentář

