Dobrý večer, dobré ráno, dobrý den

dlouho jsem zde nebyla, ani nevím, zda mě někdo navštívíte, pro ty, co přeci jen přijdou, něco málo fotografií, snad se budou líbit, i když fotografovat neumím. Neumím perspektivu, horizont a to ostatní, je to pravda, ale fotím ráda Veselý obličej

P7150036

 

Pošmourno, no co se dá dělat, ale pohled na ty barvy byl fascinující, pro vás snad někdy příště…

 

P71500351

 

Tuctový obrázek Šumavy

 

P7150045

Zámek ve Vimperku, ale kdo by se tam sápal Veselý obličej, když pod ním je

 

P7150047

 

suprová cukrárna

 

P7150044

 

chutná, chutná…

 

P7150052

 

přibral v pase, tedy ten strom

 

P7150056

 

kéž lavičko, kéž bys promluvila…

 

Fotografie0162

 

pohled z lavičky od “Šmoulova”

 

Fotografie0159

 

Vzpomínka na jaro, když jsem čekala na parkovišti

Můžete si uložit odkaz příspěvku mezi své oblíbené záložky.

8 thoughts on “Dobrý večer, dobré ráno, dobrý den

  1. Ahoj Naďa, ja tu čakám na Tvoje články každý deň, mám Ťa v čítačke. Tak som sa teda konečne dočkala, to mi ten deň pekne začína.:-)
    Fajn fotky a hlavne priliehavý text.

  2. Díky, Blanko, jsi hrdinka, že jsi přežila mé fotografie, taková profesionálka! Myslím si, že kvalitu fotek budu do budoucna svádět na nemožný fotoaparát🙂

  3. Také už mi zbyl jen nemožný fotoaparát… poté, co jediný slušný fotoaparát v mobilu, mi klekl s tím, jak se celý mobil zresetoval. A s tím zmizely i všechny ty krásné fotky. Tu fotku z cukrárnou miluju! Jo, jo… z celé prohlídky nově restaurovaného zámku (už si ani nepamatuju jméno, ta ostuda) si kromě krásných modrých nástěnných fresek pamatuju jejich úžasnou kavárničku🙂

  4. Nadi, mám tě v Bloglovinu, takže tvé nové články vidím. A vidím tu pěkné fotky. Umělecká kritéria neřeš, fotíš přece pro radost. Krásné záběry, nejvíc se mi líbí ten pohled na zámek.
    Kéž lavičko, kéž bys promluvila – nebyla to náhodou písnička?

Napsat komentář

