Dotazník od Vendy

Po dlouhé době jsem navštívila blog Petra Vápeníka a nechala jsem se jeho příkladem vyhecovat k vyplnění dotazníku, který vytvořila Vendy.

Tak jdeme na to.

 

1. Jaký byl nejhezčí zážitek za tento rok?

Ještě není konec roku.

 

2. Umíte se rychle rozhodovat? Nebo jste ve svém rozhodování laxní a spíš některé věci odsouváte či necháte osudu?

Umím se rozhodovat nejen rychle, ale i zbrkle, později ale dělám korekci a stane se ze mě  ta druhá část z otázky.

 

3. Čím byste chtěli v životě být, popř.podařil se váš sen zrealizovat?

Chtěla jsem být námořníkem, baletkou, slavnou herečkou, operní zpěvačkou, krasobruslařkou… nepodařilo a už nepodaří.

 

4. Pamatujete si na první knížku, kterou jste přečetli?

Mám pocit, že “Odvážná školačka”

5. Dostanete zájezd zdarma jako výhru, a můžete si vybrat místo – kde byste nejraději strávili dovolenou?

Jasně, Norsko, Dánsko, Švédsko – poznávací zájezd.

 

6. Kdybyste se mohli vrátit do určitého času (podle vlastního výběru) a něco ve svém životě změnit, změnili byste to?

Neměnila bych nic a taky bych nechtěla znovu žít, je to hodně klopotná cesta…

 

7. Kniha nebo film? (otázka preferencí. Raději čtete nebo se díváte na filmy? Může být i jiná odpověď)

nebo divadlo, od všeho něco

 

8. Existuje něco, co se vám v životě povedlo, čeho jste dosáhli vlastním úsilím a na co můžete být pyšní?

Vlastním úsilím se mi podařilo manželství, děti a vnučky úsilím mých dětí, na to jsem pyšná

 

9. Brak versus umění. Dáváte přednost jednomu či druhému?

Brak jsem vždy milovala ten vánoční, čím větší kýč, tím vánočněji

 

10.Potkáte Boha a on vám povolí jednu otázku, na kterou odpoví. Jak by zněla?

Hmmm… nemám otázek…

Fotografie0004

Můžete si uložit odkaz příspěvku mezi své oblíbené záložky.

7 thoughts on “Dotazník od Vendy

  1. Jsem poctěna! A moc ráda, že ses dotazníku chopila. S námořníkem jsi mě fakt překvapila, neznám moc holek, co chtěly být námořníkem, většinou to byly buď princezny (když byly malé) nebo herečky, zpěvačky a modelky (když byly větší). Taky jsem si všimla, že hodně lidí preferuje Norsko, jako zemi, kterou by chtěli navštívit. I když nemám ráda zimu, Norsko bych taky docela ráda viděla…
    Líbilo se mi tvé brakově-umělecké rozlišení.🙂

  2. Pekny dotaznicek. Nase babicka je nam sympatickym vzorem, jak v odpovedich zvladnout sebereflexi. Pro mne je klicova 6. otazka – zda bych se chtel vratit v case zpet, eventualne neco ve svem zivote zmenit. Vratit bych se chtel treba stokrat a to az k samotnemu poceti! A zmenit bych nechtel nic. Protoze zivot az doposud stal za to, abych ho prozil. A kdyby to se mnou seklo, reknu si s basnikem: „Mohlo to byt lepsi, nebylo to spatne…“ Kdo se smiril se svym osudem, toho nepronasleduji zmarene ambice, nesplnena prani a je vzdy pripraven.

    • Tak to já bych se vrátit chtěla taky. Ovšem chtěla bych žít zcela jinak. Ve stejných podmínkách, ale zcela jinak. Chtěla bych napravit chyby, kterých jsem se dopustila. Bylo jich moc. Útěchu mi dává pouze víra v odpuštění…

  3. Díky za vaše komentáře, na které se vždycky těším.,
    Vendy, zapomněla jsem, že jsem jednu chvíli chtěla být cirkusovou umělkyní na hrazdě, ty šatičky, které oblékaly se mi moc líbily🙂, ale jinak si na cirkusy vůbec nepotrpím.
    Blanko, až se usalaším, tak tě pozvu, asi budeme mít obě víc otázek a odpovědí🙂

Napsat komentář

