Není pytel jako pytel

Jestli existuje nějaký bůh, nechť mě chrání před vakuovými pytli.

Dnes jsem si přečetla výhodnou nabídku, která mě vyděsila, http://amplion.centrum.cz/29867-sada-sesti-vakuovych-pytlu-s-63-slevou?utm_content=29867-sada-vakuovych-pytlu&utm_source=centrumHP&utm_medium=dynamicleadbox&utm_campaign=A&utm_term=position-13

Za tak malý peníz dokonce 6 těch pytlů, do kterých bych mohla nacpat vše co je hadrové.

Proč mě ten úžasný kup vyděsil? Představila jsem si, že bych jej využila a místo, abych ty hadrotiny vyhodila, vysála bych je do těch pytlů a uskladnila kdesi v domě, či bytě na dobu, co kdyby bylo  o oblečení nouze, nebo co kdybych je chtěla ještě někdy nosit, nebo co kdybych zhubla a zaneřádila si s tím bydlení… Vzpomněla jsem si na jistou osobu, která ještě 20 let po II. celostátní spartakiádě nosila na doma spartakiádní tričko, ne tak tohle není můj případ…Veselý obličej.

Na druhou stranu, existuje ještě dnes nějaký textilní kousek, který byl vyroben z přírodního materiálu na věčné časy, jako jupka či suknice Babičky Boženy Němcové, jak se s nimi babička chlubila?

Mám doma kožich, nikdo ho nechce, je demode a já se do něj nevejdu, i když by mi demode nevadilo. Je to velurák a je mi líto ho vyhodit, natož uzavřít ho do vysátého pytle. Neznám bezdomovkyni, které by se hodil a tomu kožichu bych další život dopřála. Asi si bezdomovkyně můj článek nepřečte, pochybuji, že by měla kdesi počítač, nebo chodila do počítačové kavárny a navíc! ČETLA MOJE ČLÁNKY Veselý obličej.

Do kontejneru ho dát nechci, co kdyby ho někdo zobchodoval, a to bych mu nepřála, žádný prachy, je to kožich davajka…

P9230001

Chudák, nemá ani na trenky, ale můj velurák by mu nebyl…

Můžete si uložit odkaz příspěvku mezi své oblíbené záložky.

10 thoughts on “Není pytel jako pytel

  1. já se snažila do vakuových pytlů nacpat dětské oblečení – co kdyby jsme měli ještě nějakého caparta. Nebo co kdyby měla švagrová. Koneckonců pár oblečků měla malá jako miminko ještě i po mě – demodenedomode:-)
    Jenže manžel po vyzkoušení velkého pytle (praskl), i menšího pytle raději koupil krabice. Vakuový pytel=příliš práce s neefektivním závěrem. A paradoxně dost neskladný🙂 To uř spíš chápu ten obal na banán, který kdysi vyhlásili za nejblbější vynález… no, já nevím, jak kdo, ale já už pár pomačkaných banánů jedla jen s velkým sebezapřením :-))

  2. Jeste jako jinoch jsem slysel anekdotu v podani Jiriho S’tuchala: Ptala se pani (asi u Premka Podlahy), co ma delat, kdyz se ji pelicha c’inc’ila. „Nejezdete na kole!“ znela odpoved. No az do lonska jsem tomu nerozumel. Pak jsem na pude nasel staricky damsky kozich s vypelichanym srdickem prave vzadu dole pod pasem. Kozich lze uchranit dlouho, nez ho najdou moly. Pak uz dilema „Kam s nim?“ nehrozi. A co s vakuovym pytlem? Nebrat. Starostliva hospodynka ma dost starosti i s temi poloprazdnymi. A i tech je treba se v zajmu poradku zbavit. Nejlepe pri jarnim uklidu. Oteviraji se studanky a nove obzory i nove lasky. A stare kozichy se uz take nenosi. Dokonce ani mlade se dnes nenosi. Je treba jit s dobou a nenosit, co se nenosi. To je imperativ doby. Babicce preju do Noveho roku jen ta nejlepsi predsevzeti.

  3. Zatím mám dost místa. Prostor není můj problém. Ovšem kdybych musela do menšího? Nevím. Možná bych to zkusila. Zimní kabát si nekupuji pouze na jednu sezónu. Ovšem měla bych strach z pomačkání.

  4. Ja dávam do vriec sezónne oblečenie, aby nezavadzalo v skrini. Vo vreciach môže byť uskladnené napríklad aj v pivnici. Teraz tam mám letné šaty, plavky, tričká a kraťasy. Nekupujem si každú sezónu nové, niektoré mám aj viac ako 5 rokov.

  5. Mám beránčí kožich po mamince. Byl pro ni naprosto nepostradatelný. Mně překáží ve skříni, moli ho nežerou, váží asi 5 kilo, ale vyhodit ho nemůžu a nikdo ho nechce ani zadarmo. Tuhle jsem si ho zkusila a zjistila, že jsem do něj tak trochu „dorostla“ a že vlastně vůbec není špatný. Bude-li mrznout, možná v něm vyrazím na novoroční procházku.🙂

  6. Asi bych necpala kožich do tohoto pytle. Jeden kožich snad nezabere tolik místa, aby se nevešel, jestli je pěkný, škoda ho vyhazovat. Dokud se do něj nedají moli, nech ho tam, kde je. Teď možná není zájem, ale móda se vrací ve vlnách a jednou třeba tvůj kožich bude in a dcery (nebo vnučky) ho ještě rády opráší.

Napsat komentář

