Tuhle jsem na internetu zahlédla

rady a porady jak na to při sexu, přiznávám hned, že jsem to nečetla celé, takže zůstanu nepoučená. Článek jsem otevřela hlavně proto, že v titulu byl užit název povolání, pro mě zcela nový. “Vztahová koučka”. No téédy, co to je? V článku jsem nějaké vysvětlení nenašla, nevím kde se dá na takovou profesi studovat a na jaké škole. Má taková Vztahová koučka po ukončení studií ještě nějaký titul? Magistra, bakalářka, DIS, PhDr., nebo DrSc.?

Hmmm, takže koučka…

Zdraví Vás, blogerská koučka.

941631_506468972768343_169518232_n

 

Dobová fotografie plaveckých koček.

Můžete si uložit odkaz příspěvku mezi své oblíbené záložky.

6 thoughts on “Tuhle jsem na internetu zahlédla

  1. Nejvíc mě pobavilo, když jsem četla, že Mirka Čejková pracuje jako vztahová koučka. Přesně podle hesla: Kozel zahradníkem!😀
    Doufám, že v oblasti sexu neradí podobná osoba.

  2. Představuji si to živě: Když je situace ve vztahu napínavá, vztahový kouč si může vzít oddechový čas a svému svěřenci namaluje na tabulku, jak by měl situaci dále rozehrát🙂

  3. ehm, není v tom slově obecně uznaný a tím pádem i zlidovělý překlep? Nemá to být vztahová gaučka? Mezi námi, dyslektiky, kouč a nebo gauč…

  4. Vztahova kouc’ka mozna neni nejprilehavejsi verze pro cestinu. Mozna by se lepe hodil vztahovy kukuc‘ nebo vztahova kukuc’ka. Drive zminenou vztahovou gaucku by pak doplnil vztahovy gauc’o. Tim jsem ovsem stale nepronikl do podstaty funkce a ucelu vztahove koucky. Mozna poskytuje terapii vztahovacnym lidem. Sam bych takovou terapii nalehave potreboval.

  5. Taky mám někdy pocit, že jsem vypadla z tramvaje. Že se najednou objevují pojmy a výrazy, které jsem nikdy neslyšela a ono se to tváří, jako by to tu bylo odjakživa.

  6. “ Vidíte tento hlouček ?
    Těch deseti holek jsem koučem ! “

    … “ Ten neznámý chlápek je prasákem !
    chtěl naznačit, že naším je pasákem !“

    ….. lidé neví ! … “ Snad wole … je ?? “

    “ Jsme studentky z studentské koleje !
    …. nevíme, kdo je ten strejka !!“

    Kolem Frantischka Beykka

    je najednou velice rušno !
    “ Rozbijeme mu kušnu ! “
    řvou lidé : … „Jdem v poklidu do práce,
    a syšák ten „…….
    „Byla to legrace !“
    křičí muž : “ Ty mě nedrž ! … tyy !!“

    … přesto však dostal do držky !!

Napsat komentář

