Prázdná makovice

se u mě dostavuje při plavání v bazénu. Dneska jsem si to užila ve velkém. Volary jsou zaslíbený koutek země, protože zde najdete několiko rozmazlovacích procedur, které má člověk na dosah ruky, jak se říká, v docházkové vzdálenosti. Jednou z nich je krytý bazén. Tam jsem já, dnes poprvé zamířila, abych se začala hýbat.

V bazénu se v jedné dráze z pěti, nacházela pouze jedna neúnavně plavající dáma, sem tam, bez zastavení celou hodinu a já, na každém konci dráhy rovnajíc hlavu do předklonu, protože styl plavání na paní radovou je náročný na moji krční páteř a já to jinak neumím. Voda byla skvělá i hravá, to  když mně vlnka skočila rozverně do nosu a odtud pokračovala do krku, aby mě roztomile rozkuckala  a zvedla mi unavenou hlavu výš.

Rádio Impulz dávalo táhlé fláky a já se plně oddala zmizení z časoprostoru, mé myšlenky se jen tak líně couraly, zatuhlé kyčle se uvolňovaly a ani nekňučely, a já? Já jsem se také uvolnila a taky nekňučela, jak to v poslední době dělám při chůzi na souši. Bez brýlí to bylo zajímavé, svět jsem měla rozmazaný, tedy neskutečný, vzdálený. Byla jsem tam vlastně sama se sebou, i když tam brázdila dráhu jmenovaná dáma. Plula ale tak neslyšně, že mé kruhy nijak nerušila.

Měla jsem nové plavky, které mi malinko vyjížděly na hýždích (na zadku), ale ani to mi nevadilo. Dokonce mi nevadilo i dodržet zásadu, že před vstupem do bazénu se člověk musí osprchovat bez plavek. Tohle mě vždycky odrazovalo od krytých bazénů, neb jsem odevždy velice prudérní. Tady mi to tedy, jak říkám, nevadilo, bodejť, vždyť tam nikdo nebyl. Veselý obličej

Tak tohle užívání mám od pražské paní doktory nalinkované 4x týdně. Docela se na tu ozdravnou kúru těším a navíc, za 26 Kč pro důchodce je to jedna z nejlevnějších medicín.

Budiž pochváleny Volary!     

kola

Možná časem dojde i na kolo Veselý obličej

Můžete si uložit odkaz příspěvku mezi své oblíbené záložky.

2 thoughts on “Prázdná makovice

  1. Pekne napísané, skoro mám chuť skočiť do bazénu, hoci uprednostňujem skôr prírodné vodné plochy. Prajem veľa šťastne preplávaných kilometrov.

Napsat komentář

