Rok 2015, rok generálních oprav

S generální opravou jsem začala v lednu tohoto roku a to opravou skeletu, Stačilo dodat pár šroubů a matic a bylo, ale… jen tak ta oprava neskončila, ještě je na řadě rehabilitace a lázně, takže generálka skeletu stále probíhá.  Dnes jsem byla na očním a ejhle, dioptrie mi vystoupaly ze třetího patra do patra pátého. Jak se u toho zadejchaly, tak se při tom zvýšil tlak. Oko se zahalilo do šeda, zakalilo se, tedy ne jako ocel,  nezocelilo se, ale zakalilo se šedě. Taky dobrý, hlavně, že to není v barvě zelené.  Vyšetření probíhalo v duchu jednadvacátého století, a tak jsem si marnivě pořídila perimetr za pouhých 600,-Kč. Ještě ke všemu jsem jim tam za ten perimetr zůstala dlužná, přeci jen k nim tak úplně jednadvacáté století nedorazilo a tak jsem nemohla uplatnit bankokartu.

Vypadám velmi důvěryhodně, to jsem už kdysi kdesi psala, že když jsme se po velké listopadové revoluci přeškolovali v rámci pracáku na účetní, že mi jedna frekventantka tajně při kouření důvěrně sdělila, že jsem tam jediná, které by svěřila své peníze. A asi proto, že stále dobře vypadám, tedy jak jsem řekla, důvěryhodně,  bylo mi dovoleno ten obolus donést za týden až přijdu na kontrolu. Dostala jsem kapky, ale no tak, né vynadáno, ale kapky oční s tím, že se mám těšit na operaci – na přimontování čočky. Čočku mám ráda na kyselo s párkem a cibulkou, ale při pomyšlení na tu oční mi šly oči v sloup. Takže tato generálka je ve fázi plánování.

Další, co mám v plánu je, navštívit ušní. Tady jen doufám pouze v nějaké ty kapky a pouhé vyšůrování uší. Doufám, že k francce a brýlím neobdržím ještě naslouchátko. Ovšem, bude-li to časem nutné, co mi bude zbývat? Nechci se podobat své moc hodné, nahluchlé tetě, která odmítala naslouchadlo a při srdečné rozpravě téměř po každém slově které putovalo směrem k ní hulákala – COŽE? CO JSI ŘÍKALA? Rozmluva připomínala halekačky, kdy na sebe volaly pasačky přes kopce. To nemůžu svým drahým udělat.

Smířila jsem se s tím, že procházím generální opravou, už bylo na čase, nevím co se ještě vyvrbí, ale doufám, že do roku 2016 vkročím jako nová a nějaký čas mi to vydrží. Nejlíp by bylo, kdyby až do smrti.

smich 

smích léčí, keep smiling

Můžete si uložit odkaz příspěvku mezi své oblíbené záložky.

4 thoughts on “Rok 2015, rok generálních oprav

  1. Ještě že máme k dispozici náhradní díly a pomůcky. Mám zuby do hrníčku. Ale když si je dám tak pojídám čokoládu s oříškama. A to mi už moc nešlo.
    A naslouchadla ? O těch jsme mluvily v neděli u Helenky. Sešly jsme se čtyři kamarádky na oslavu narozenin. Nejmladší je pětasedmsátnice. Halekaly jsme na sebe. Domlouvaly jsme se sice na znakové řeči. Ale jednodušší budou asi přece jen ta naslouchadla.

  2. Kam se clovek podiva, ceho se dotkne, tam se musi popasovat s doslova revolucnimi promenami sveta. Kam se clovek vrtne, tam narazi na obor, o kterem nikdy ani neslysel, a nebo ani netusil, jak je dumyslne rozpracovany. Vsechny pomucky k radostnejsimu zivotu jsou dnes vysledkem spickoveho vedeckeho badani. Pocinaje zubnim kartackem, ktery slouzi pouhe „udrzbe“, az po dily nasich kloubu, srdecnich nahradnich dilu, pomucek k videni, slyseni, pohybu. O sebevedomi nad krivkami v rozpuku a kosmetickych reparaci nemluve‘. Co je ovsem na vsech pomuckach a nahradnich dilech to nejuzitecnejsi? Je to nase nadeje! Bude to lepsi, nebo aspon tak dobre jako pred casem! Na radu prichazeji trpelivost, houzevnatost, silna vule prekonavat prvotni bolesti, neuspech atd. atd. Drzim palce a preju nove a nove, doposud nepoznane radosti !!!

  3. Ou, ta opice mě téměř vyděsila. Ale generálku ti přeji, ať dopadne k naprosté spokojenosti. Když už klouby neslouží, je tu náhrada, a zaplaťpábu za ni. Oční operace jsou také daleko víc dopředu, než před dvaceti lety… a uši ti snad budou sloužit ještě nějaký ten roček, bez naslouchátek.
    Zřejmě budeš opravdu důvěryhodný typ…🙂

  4. Jak jsme se nedávno domluvily, jsem o 5 let mladší – a přesto potřebuji vyměnit snad úplně vše. Tak se drž a …my mládnem radši …

Napsat komentář

