Jiná dimenze, či co?

Není to náhoda, že když jsem se dnes vydala na procházku na nábřeží, abych si vyfotila kvetoucí bránu, že se mi šlo jakoby nic, tedy nic mě nebolelo, nožky šly jak za mlada Veselý obličej. No prosím a to už se mi stalo podruhé. To znamená, že nábřeží je v jiné dimenzi, nebo to dělá působení řeky Vltavy. Kdo ví?

 

P11706155

 

P11706233

P11706277

P1170620

P11706300

P1170628

 

 

P11706355

P11706488

P11706644

P11706666

P11706622

P11706533

Můžete si uložit odkaz příspěvku mezi své oblíbené záložky.

7 thoughts on “Jiná dimenze, či co?

  1. Parádní fotky, parádní procházka … Já byla se sousedkou na pouti v hospicu v Čerčanech, také tam nám bylo fajn …

  2. Naďo, prosím, co je to za stavbu pod vyšehradskými hradbami? Jestli vyhlídka, tak tam asi je krkolomný přístup.
    Líbí se mi fotky a nejvíc žlutá tařice na vyšehradské skále.

  3. Jaro a lásky čas k sobě patří.
    Přeji ti to Naďo, ta operace se asi povedla, ne?

    Když se ti šlo tak lehce
    a nohy nebolí
    to věřit se až nechce
    jak motýl v údolí
    to mladá krev se vrací
    když běžíš do polí
    jak s teplých krajin ptáci
    a nohy nebolí.

  4. Marna vec – smysl pro krasu a radost ze zivota se v zadnem kurzu neuci. S tim se clovek musi narodit. Nad’o, jsi st’astna zena!🙂

Napsat komentář

