Praha je přívětivá pro každého, ale ne všude

Tak zrovna si myslím, že na nábřeží všude, ale konkrétně v Podolí je nejpřívětivější. Na doskok mám přírodní posilovnu, tenisové hřiště, Sokolovnu, restauraci, ALE hlavně, celé dlouhé nábřeží z jednoho konce Prahy na druhý. Stačí přejít přes koleje a jsem na cestě. Na sportovní cestě. Kola, jogging, treking, inline solo, či s vozidlem, tedy matky s kočárky a dokonce v helmách (říkala jsem si, jestlipak mají helmy i miminka…), koloběžkáři, na Vltavě vodáci, a já.

Dnes ráno na trase podél pravého břehu Vltavy, po proudu… Je nádherné ráno, jako vymalované, vzduch je příjemný, čistý, krásně se dýchá, auta jsou už z jednadvacátého století tudíž nečudí, kolem mě svět kolotá a s klidnou duší cítím, jak si na má ramena jen tak mírnix týrnix sedá šťastná pohoda, klid a mír. Svírám své trekingové hole, pochoduji hezky levá noha, pravá hůl a s pravou nohou levá hůl, jsem součástí sportovního dění, nikam se nikdo nezapsal, nikdo nemusíme platit žádné příspěvky, nevyžadujeme žádné stadiony, hřiště, stačí jen vyjít, či vyjet…

Tak ještě něco málo fotografií Veselý obličej

1

Tady to krásně voní

2

a vida, vodopády na Vltavě

3

Co je to za kytky? Vypadají jako housenky

4

a co nám to vykvetlo nad bránou?    

P_20160608_091433_1_p

a další vůně

7

odpočinek na Náplavce, lavička jen pro mě, těsně u vody, a ty boty, ty jsou snad nejlepší boty mého života…

11

Tedy Vltavo, ty špindíro, ty že jsi stříbropěnná?

9

Kačerovi to nevadí…

8

Nemám pro něj nic k jídlu, tak se ani nezastaví a pluje dál…

12

Vodácký trénink a člun policejní hlídky… já vím trochu mrňavé, ale když já měla jen mobil a ještě jsem nepřišla na to kde to má zoom …

10

Jen tak pohled z lavičky vlevo Veselý obličej

6

Jedno malebné pachole Veselý obličej

5

Ano, dětem loutky, světu mír Veselý obličej, a hajdy domů Veselý obličej

P_20160608_160557_1_p

Nojo Pražáci, musí si naškubat květenu domů za každou cenu, ale já jen malinko Veselý obličej

Můžete si uložit odkaz příspěvku mezi své oblíbené záložky.

10 thoughts on “Praha je přívětivá pro každého, ale ne všude

  1. Dotwittrovávám a pádím na turnaj, tak chválím jen kratičce: Máš to tam docela pěkný na tom tvým nábřeží. Kdysi dávno jsem tam též trajdával, taky mi skoro patřilo. A jednou jsem se tam málem netrefil do tunelu (nedobře klopená zatáčka).. ale vybral jsem ji!

Napsat komentář

