Průzkumníkem snadno a rychle

Nejsem sebestředník, ale ráda bych  zjistila, který můj článek – mé dítě, se vám v poslední době líbil. Vyrobila jsem anketku a budu moc ráda, když kliknete, kam vám libo.

Návod:

Po kliknutí do tlačítka k článku, který se vám nejvíc líbil,  klikněte na velký knoflík Vote (Hlasovat, jak jsem zjistila ze slovníku 🙂 . Budete-li klikat do tlačítka s článkem z archivu, prosím napište do komentáře, který to máte článek na mysli. A teď už jen poděkování za klikance a jsem v napjatém očekávání 🙂

Kočárek pro potěšení oka, vypůjčený z internetu

Kočárek pro potěšení oka, vypůjčený z internetu

Můžete si uložit odkaz příspěvku mezi své oblíbené záložky.

26 thoughts on “Průzkumníkem snadno a rychle

  1. Taky bych s chutí klikla aspoň na dva, ale můžu jen na jeden. Nebylo to lehké vybírání, to mi věř… protože u tebe je vždycky pěkné počteníčko.
    Chválím krásnou fotku kočárku, působí moc mile. Na rozdíl od dnešních šedých, béžových, zelenýc a černých kočárků… i když na ulici zřejmě prakticky zabarvených.

    To se mi líbí

  2. Už jsem sice dříve klikal, ale komentář zanechávám až nyní. Si z nás Naděnko děláš bžundu. Jak mám vybírat, když u Tebe je pokaždé zajímavé počtení. To bych musel dělat jen klik-klik-klik-klik-klik…….. 😉

    To se mi líbí

  3. Dřív jsem zakliknout nemohl a ne proto, že jsem brousil chatu, aby žena mohla natírat, ale že provideři, kteří se zastavili, aby se pokusili spojit mě přes řeku se světem, neprorazili skrz koruny stromů. Mají to zkusit ještě za týden, jinak to vypadá, že se asi budu muset obrátit na náhradní Outů-yaky (himbajs!). Hlasoval bych nejradši pro Něco o mně (ta fotka z roku 71!..), ale to se asi nepočítá, tak ještě pohledám ve výběru pro klikanec náhradní, ale je to moc těžký, jak už napsal nade mnou Kelyš!

    To se mi líbí

    • Že bych na tom byl už tak špatně a nepamatoval si svůj klikanec? No asi teda ano, ale to je teda se mnou už na pováženou.. Dlouho jsem váhal (v intencích svého znamení), večer ještě tak namátkové objevoval starší příspěvky (i z loňska – třeba jsem narazil taky na píseň od Kelyše na tvoji počest..) atd., ale v té záplavě dosud neobjevených jich drtivá většina ještě zůstává zahalena mým neználkovstvím, tak jsem nakonec chtěl rozštípnout patovou situaci na čele peletonu, aby nějakej vítěz se objevil, a kliknul jsem na „Co děláme v létě“, i když, jak bylo mnohými naznačováno, u tebe se vybírá hodně těžko.. 🙂

      To se mi líbí

Napsat komentář